Ostatní

 Dokumenty:

Školní vzdělávací program ZUŠ – 1 díl

Školní vzdělávací program ZUŠ – 2 díl

Studijní řád – Akademie pro seniory

Výroční zpráva ZUŠ 2022-23

Informace vyplývající ze zákona č. 106/1999 Sb. a vyhlášky 442/2006 sb.:

1. Název: Základní umělecká škola, Praha 9, Učňovská 1
2. Důvod a způsob založení: Právní forma – příspěvková organizace s právní subjektivitou,
způsob založení – zřizovací listina,
důvod založení: poskytování základního uměleckého vzdělávání.
3. Organizační struktura školy: ředitel –zástupce ředitele- pedagogičtí pracovníci
ředitel- hospodářka školy – provozní pracovníci
4. Kontaktní spojení: Základní umělecká škola Učňovská 1 – Praha 9 – 190 00.
Další pracoviště školy: Hollarovo náměstí 4 a 6 – Praha 3 – 130 00, Polesná 1690 – Praha 9 – 190 00, Újezd nadl Lesy – 190 16, Slavětínská 200 – Praha 9 Klánovice – 190 14, Ondříčkova 48 – Praha 3 – 130 00.
4/1. Kontaktní poštovní adresa: Kontaktní spojení: Základní umělecká škola Učňovská 1 – Praha 9 – 190 00.
Další pracoviště školy: Hollarovo náměstí 4 a 6 – Praha 3 – 130 00, Polesná 1690 – Praha 9 – 190 00, Újezd nadl Lesy – 190 16, Slavětínská 200 – Praha 9 Klánovice – 190 14, Ondříčkova 48 – Praha 3 – 130 00.
4/2. Adresa pracoviště pro osobní návštěvu: Základní umělecká škola Učňovská 1 – Praha 9 – 190 00.
4/3. Úřední hodiny pracoviště určeného pro osobní návštěvy: úterý, středa, čtvrtek v 10 – 11,30 a 13 až 14 hodin.
4/4. Telefonní čísla: 266 106 726, 733 557 664.
4/5. Čísla faxu: žádné
4/6. Adresa internetové stránky: www.umeleckaskola.cz
4/7. Adresa e-podatelny: zus1@234.cz
4/8. Další elektronické adresy: zus@234.cz (ředitel školy), zus2@234.cz (zástupce ředitele)
5. Případné platby lze poukázat: č. účtu – 101199207/0300 , účel platby – školné
Jiné způsoby platby- nejsou.
6. IČO: 61 38 74 52
7. DIČ: nic
8. Dokumenty: Základní školní dokumenty
8/1. Seznamy hlavních dokumentů: Zřizovací listina , školní vzdělávací program, školní řád.
8/2. Rozpočet: rozpočet uplynulého kal. roku- viz. tabulka na zač. tohoto textu. ( výroční zprávy  nebo ekonomické dokumenty)
9. Žádosti o informace: Žádost o poskytnutí informace či stížnost možno podat písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací na adresu Základní umělecká škola,Učňovská 1, Praha 9, 190 00, nebo e-mail: zus1@234.cz
10. Příjem žádostí a dalších podání: Kompetence k poskytování informací a vyřizování stížností- vyřizuje ředitel, zástupkyně školy nebo hospodářka školy na sekretariátu školy.
Úřední hodiny a další info – pro ústní a telefonické vyřizování žádostí či stížností: úterý, středa, čtvrtek v 10 – 11,30 a 13 až 14 hodin.
Žádost o poskytnutí informace či stížnost přijímána a) osobním předáním na sekretariát školy b) poštou, c) prostřednictvím elektronických komunikací. Z písemné žádosti musí být jednoznačně zřejmé: a) kterému povinnému subjektu je určena tj. ZUŠ Učňovská 1. b) že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona, c) kdo ji podává (fyzická osoba uvede jméno, příjmení, datum narození a adresu místa trvalého pobytu, není-li žadatel přihlášen k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa).
Vyřizování písemných žádostí či stížností: Jednotlivá podání jsou evidovaná v Knize žádostí a stížností ( anonymní podání stížnosti se rovněž eviduje). Poskytnuté informace či odpovědi mohou být žadateli předány a) ústně (pouze v případě ústně podané žádosti či stížnosti, b) písemně -elektronicky nebo poštou, c) nahlédnutím do spisu za přítomnosti odpovědného zaměstnance, který na žádost pořídí kopii nebo umožní žadateli udělat si poznámky, d) na paměťových médiích.
Termíny vyřízení žádostí a prošetření stížností – bez zbytečného odkladu, maximálně 1 měsíc.
11. Opravné prostředky: Místo podání – Základní umělecká škola, Praha 9, Učňovská 1 – 190 00. Lhůta podání – max. 14 dní. Způsob podání – písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací na adresu Základní umělecká škola,Učňovská 1, Praha 9, 190 00, nebo e-mail: zus1@234.cz
Termíny vyřízení podání – bez zbytečného odkladu, maximálně 1 měsíc.
12. Formuláře: Přihláška a Žádost o ukončení vzdělávání: www.umeleckaskola.cz.  Žádost o individuální výuku HN – sekretariát, e-mail.
13. Popisy postupů -návody pro řešení životních situací: Termíny vyřízení žádostí, návrhů či dožádání – bez zbytečného odkladu – nejdéle však 1. měsíc.
14. Pověřenec GDPR – Ing.Petr Nacher. Kontaktní email: nacher@petersoft.cz
———————————————

Další informace vyplývající z § 18 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:

Informace jsou platné pro aktuální školní rok:
Počet podaných žádostí o informace: -0-
Počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti: -0-
Počet podaných odvolání proti rozhodnutí: -0-
Opis podstatných částí rozsudku soudu ve věci přezkoumání zákonnosti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace a přehled všech výdajů, které povinný subjekt vynaložil v souvislosti se soudními řízeními o právech a povinnostech podle tohoto zákona, a to včetně nákladů na své vlastní zaměstnance a nákladů na právní zastoupení: -0-
Výčet poskytnutých výhradních licencí, včetně odůvodnění nezbytnosti poskytnutí výhradní licence: -0-
Počet stížností podaných podle § 16a, důvody jejich podání a stručný popis způsobu jejich vyřízení: -0-

Skip to content